piątek, 31 stycznia 2014

Waga prawdę Ci powie

Hej!
Wstałam.Poczułam, że mam ochotę na coś słodkiego. Wczoraj zakupiłam 2 pudełka "Delicji", "Pryncypałki" i jakieś żelki.
I powiedziałam sobie: może najpierw się zważę. Hehe! Jak nie będzie źle to wezmę ciacho do kawki.
No i jak się zważyłam to mina moja była bezcenna!


 Ja czułam, że przytyłam, ale nie że aż tyle!
Jak byłam w ciąży to troszkę przytyłam ale nie strasznie aż tak znowu. Ciąża wpływała na mnie dobrze. Jadłam zdrowo, często, dużo piłam.Co prawda w ciąży waga moja wskazywała również 3 cyfrową wartość. Jednak dziś ważyłam więcej niż w ciąży. I to o 8 kg więcej! Załamka! Może ta załamka była mi potrzebna! Może trzeba sięgnąć dna, żeby się za siebie w końcu wziąć. A nie tylko zajadać stres. Albo z braku czasu zabijać głód śmieciowym jedzeniem lub słodyczami. Dość tego! Jutro napiszę Wam więcej o moim planie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz