poniedziałek, 18 lipca 2016

3,2,1 remont start!

Hej! No i w końcu to co lubię najbardziej. Dzieje się. Znalazłam w końcu majstra do remontu. W sumie to po tym jak ten drugi odmówił zadzwoniłam jeszcze raz do tego pierwszego,brata mojej koleżanki i poprosiłam, żeby on mi może kogoś polecił. Po pół dnia zadzwonił, że ma kogoś, kto akurat teraz ma mniej roboty. No i przysłał go do mnie. Moje modlitwy zostały wysłuchane. A na prawdę bałam się,że będę z dwójką dzieci w jednym pokoju. Od czwartku działamy. Remont idzie im dość sprawnie. W środę już kuchnia dla mamy będzie gotowa. No i wtedy w końcu moje. U mnie trochę dłużej im to zejdzie,bo trzeba zerwać podłogę,zalac betonem,wyburzyć ściankę. Ale jestem taka szczęśliwa i podekscytowana. Jest też nerwowo. A to jak zwykle,. Moja mama ma ciągle coś do powiedzenia. Według niej nasz dom jest w dobrym stanie i nie trzeba nic remontować. Rozumiem,że jest starsza i chce mieć spokój. Była u swojej siostry dwa tygodnie a na remont wróciła. Mogła zostać dłużej przecież i przyjechać jak będzie gotowe. Ale nie. Nie odpuści sobie przyjemności dowalania mi i komentowania. Coby mi nie było w życiu za łatwo. Bo przecież ona nie miała raju. Niby,że ja mam?! Ale staram się nie słuchać albo po prostu nie dyskutuje z nią. Jak w końcu będę miała swoje dwa pokoje oddzielnie zamknę drzwi i tyle. Teraz skupiam się na szukaniu płytek, mebli itp. Wiadomo wszystkiego na raz nie kupię. Ale post o tym co mi się podoba i czego szukam skrobne jutro lub wieczorem,jak starczy mi sił. Teraz staram się też więcej odpoczywać w dzień. Młody naciska mi już na pachwiny i jak się nie oszczędzam to potem odczuwam to tu i ówdzie. Skurcze też mniej mi dokuczają jak odpoczywam. Nie chcę urodzić wcześniaka. W ogóle to mam do Was ważne pytanie: płytki czy gres? W tej naszej salono-kuchni? Gres wygląda pięknie, ale jak czytam opinie to źle się utrzymuje w czystości? A przy dwójce dzieci muszę mieć coś co się łatwo sprząta i nie zostają smugi? Macie jakieś doświadczenia?

5 komentarzy:

  1. ja mam kafle.. a;e wciąż zmieniam... bo remont trwa!! a i pamiętaj specjalistów zawsze będzie w koło najwięcej!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najlepsze w całym remoncie. Hehe. Byłam dziś po płytki dla mamy i patrzyła też dla siebie i chyba wezmę gres ale pół matowy. Niby tak nie widać brudu i smug. A dla mnie to jest najważniejsze

      Usuń
  2. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszym świecie, gdzie design i estetyka odgrywają kluczową rolę, biura projektowe stają się niezbędnym elementem procesu budowlanego. W https://zarzycki-architektura.pl/, oferujemy kompleksowe usługi projektowe, począwszy od koncepcji aż po realizację. Nasze projekty są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, co pozwala na stworzenie funkcjonalnych i pięknych przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń