wtorek, 1 lipca 2014

Zakochałam się!

Hej!
Nic nie komentujecie u mnie ostatnio? Ktoś w ogóle mnie czyta?
Wiem, że lubicie jak ktoś pisze cyklicznie ale jak pracowałam to nie miałam tyle czasu na pisanie. A teraz czasu też nie za dużo, bo ciągle coś jest do roboty. Żeby nie zwariować z braku pracy zawodowej postanowiłam sobie, że skoro jestem w domu to podziałam na działce, pielę, koszę trawę, co chwilka jakieś nowe pomysły.
Dziś padało do południa i jak Jaś spał zaczęłam oglądać różne stronki z wnętrzami. Nasi znajomi niedawno wykończyli swój dom i bardzo mnie ich wnętrza natknęły do myślenia na temat naszych wnętrz. Co prawda wiadomo, że domu jeszcze nie mamy. Nawet z wykopem nie ruszyliśmy. Nie wiem czy damy radę te piwnice w tym roku postawić. Bardzo bym chciała.
Jednak marzyć można. I ja sobie tej przyjemności nie mam zamiaru odmawiać.
Oto kilka inspiracji. Chciałabym takie wnętrza w swoim domku.
http://deko-rady.pl/sypialnia/sypialnie-glamour/krolewska-purpura-czyli-fiolet-w-sypialni_6076



2 komentarze:

  1. Och, też sobie kiedyś taką sypialnię stworzę :) Trafiłam na Twój blog i przeczytałam od początku. Trzymam kciuki za sprawną realizację Twoich marzeń i życzę spokoju z rodzinką. Ściskam mocno!
    Jaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło! To zapraszam częściej do mnie! Pozdrawiam

      Usuń