wtorek, 26 kwietnia 2016

Moja nowa miłość

Hej! Dziś kolejny post o kosmetykach ze strony http://kosmetykizameryki.pl/ .Tym razem zachęcona filmikiem jednej z moich ulubionych YouTuberek szusz1313 postanowiłam zamówić sobie kilka wosków zapachowych Kringle i Yankee Candle. Dodatkowo zamówiłam jeszcze kilka rzeczy:
Mały pomocnik-musiał otworzyć.
Zamówiłam sobie: 1.
Odżywka Charles Worthington- 60 sekundowa maseczka do włosów farbowanych 2.
Receptury Babci Gertrudy Szampon Chroniący Kolor Do Włosów Farbowanych 3.
Tangle Teezer Aqua Splash -to mój drugi Tangle Teezer i nie zamienię już go na żadną inną szczotkę. Wcześniej używałam jakiś grzebieni i szczotek i zawsze mnie bolało rozczesywanie a ta szczotka jest super. Łatwo się ją czyści. A ta jeszcze stoi i jest z jednego kawałka, więc od mycia mi się nie rozklei. Poprzednią, taką kompaktową miałam kilka lat. I już miała te ząbki powyginane i się rozkleiła, bo ją myłam dość często.Ale i tak wytrzymała kilka lat. 4.
No i moja nowa miłość. Tak, wiem zamówiłam dopiero i pewnie ktoś powie, że skąd mogę to wiedzieć. Ale zawsze uwielbiałam jak mi pachnie w pokoju. Dotąd kupowałam olejki eteryczne i takie te patyczki zapachowe. Ale w porównaniu do intensywności z tymi woskami to tamto to było wywalanie kasy w błoto. Bo niby pachniało, ale bardzo krótko i jak chciałam intensywniejszy zapach to musiałam wlać dużo olejku. A patyczki niby ok, ale jak zapaliłam więcej aby mocno pachniało to aż mnie mdliło. Te woski są takie intensywne, ale zarazem zapach nie przeszkadza. Są dość drogie, bo Kringle kosztuje 11,27 zł za jeden a Yankee Candle 6,57zł ale uważam że warto. Zakochałam się i już zamówiłam 16 innych zapachów.A to i tak nie wszystkie. Ale chcę zamówić sobie wszystkie i wtedy wybiorę te które mi się najbardziej podobają i będę je kupować ponownie. Także kto jeszcze nie miał- zachęcam! Ja kiedyś też myślałam, że to ściema. Ale jednak nie. Zapachy: *Clean Cotton *Peony *Soft Blanket to Yankee Candle *Rainy Day Deszczowy Dzień *French Lavender Francuska Lawenda *Baker's Vanilla Wanilia Cukiernika to Kringle Użyłam już tego zapachu Rainy day i na pewno będzie jednym z moich ulubionych i ten clean cotton pachnie na prawdę jak rozwieszone pranie
I będę mogła je trzymać w tym szkle. A tak stało puste, bo nie wiedziałam co w niego włożyć. A w gratisie dostałam korektor z Miss Sporty i serum przeciwzmarszczkowe Olay.
I to serum na prawdę fajne. Buzia jest taka mięciutka. Kiedyś miałam krem z Olay i nie byłam zadowolona. Ale to serum może nawet sobie kupię w jakimś stacjonarnym sklepie. Na temat wosków i świeczek Yankee Candle i Kringle jest pełno filmów na YT. A tutaj instrukcja jak ich używać. Zachęcam

2 komentarze:

  1. Oj kochana tak chwalisz, że koniecznie muszę sprawdzić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź. Nie pożałujesz! Yankee Candle widziałam w dużych sieciach handlowych mają stoiska. Ale chyba te Kringle pachną intensywniej. Także spróbuj.

      Usuń