czwartek, 21 kwietnia 2016

Ceramika Bolesławiec

Już jakiś czas temu w moim mieście zauważyłam,że w jednym ze sklepów jest nowy asortyment , a mianowicie wyroby z Ceramiki Boleslawiec,ale ceny jakoś nie zachęcały do zakupu. W końcu dziś przechodząc tam po raz enty nie mogłam się opanować. Weszłam i nie mogłam się zdecydować. W końcu już miałam wyjść, ale nie. Ciągle wszystkiego sobie odmawiam. Kupuję tylko to co trzeba. Sobie już dawno tak dla samej przyjemności nic nie kupiłam. Poza tym Jaś zbił ostatnio mój ulubiony kubek. I to był kolejny argument za. I w końcu postanowiłam, że kupię jeden i co jakiś czas będę dokupywać sobie jakiś jeden kubek, a potem resztę np. cukierniczkę itp. A jakie piękne dzbanuszki do mleka czy herbaty mają! No mega. Nigdy bym nie pomyślała, że będą mi się podobać takie rzeczy, takie wzory. Kiedyś uważałam,że są takie staroświeckie. A teraz? Ja się chyba na prawdę starzeje? A oto moje cudo.
Czyż nie jest piękny? To model 166A. To są kubki bez podstawek. Były jeszcze o tym samym wzorku,ale mniejsze i tamte miały podstawki. Ale ja uwielbiam większe kubki. Na stronie Ceramiki to jest dopiero wybór i mają sklep internetowy, ale wolę sobie kupować po troszku. Na wszystko na raz mnie nie stać. A i przyjemność z kupowania można sobie zostawić. Sami zobaczcie jakie piękne są te rzeczy http://ceramicboleslawiec.com.pl/galeria/dekoracje-ponadstandardowe/#
A to moje tulipany. Zerwałam kilka do pokoju zachęcona zdjęciami na innych blogach. Ale jednak jakoś mi ich szkoda. Szybko się rozwinęły i pewnie równie szybko zwiedną. Jednak wolę oglądać kwiaty na rabatach.

2 komentarze:

  1. Cudny kubek! Mala rzec a cieszy. Jak ja uwielbiam takie , jak to piszesz staroswiecki wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory jakoś ich nie lubiłam. A masz coś z Ceramiki?

      Usuń