środa, 13 maja 2015

KONKURS

Hej!
Piszę ten post jeszcze raz bo stwierdziłam, że tamten mógł być nieczytelny, niezrozumiały.
Wiec tak. Z okazji Naszej czwartej rocznicy ślubu, która wypada 28 maja chciałabym Was obdarować. Sama dostałam do testów od firmy alledrogeria.pl paletkę Sleek Au Naturel. I już ją troszkę testuję. Uważa, że jest mega. Dobrej jakości i neutralna dla każdego typu urody. I właśnie taką paletką (oczywiście nową) chcę obdarować Was.
A jedyne co musicie zrobić żeby wygrać to:

  1.  wypowiedzieć się na temat :Twój sposób na udaną rocznicę ślubu wraz z dzieckiem
  2. Być obserwatorem mojego bloga
Konkurs trwa do 7 czerwca 2015 roku. 
Powodzenia!

Sleek MakeUP Au Naturel i-Divine Palette - Paleta 12 cieni

6 komentarzy:

  1. U nas w zeszłym roku było świetnie na rocznicę ślubu. Poszliśmy do ZOO, a potem na obiad do indyjskiej restauracji :) A byliśmy z Zosią i Szymek w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, kawa w Niemczech jest tańsza. Za kg kawy zapłaciłam 10 euro czasami zdarza się, że kawa jest jeszcze tańsza bo jest na promocji. U nas za kg tej kawy trzeba zapłacić przeszło 70 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, jestem Ewunia! Post z konkursem mi umknął, bo choć już po Komunii, to ja nadal czasowo się nie wyrabiam :(

    Hmm, pomysł na udaną rocznicę z dzieckiem?! Właściwie to my wszystkie 9 (bo w sierpniu już 10-ta) spędzaliśmy z dzieckiem, a później z dziećmi. U nas zostać z dziećmi może tylko moja mama, a Ona też nie zawsze ma na to czas i siłę. I powiem Ci, że każda z tych rocznic była fajna. W końcu dziecko jest owocem naszej miłości, także to też i jego święto w jakimś sensie :) Ja w tym dniu proponuje i coś dla dziecka i coś dla rodziców. Może jakiś wypad do zoo, jak pisze Weronika, a potem dobry obiad w miejscu, które Wy-rodzice wybierzecie. Albo wspólne rodzinne gotowanie i przygotowywanie deseru? No a czas we dwoje zawsze jest, jak bąbel pójdzie spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, a zrobisz mi deser, jak skończę dietę? Pojadę do Szczecina :)

      Usuń
  4. Ewka, co prawda ja jeszcze nie obchodziłam rocznicy ślubu plus nie mam bobaska. Ale uważam, że jeśli fundusze pozwalają na wyjazd do zoo, oceanarium, fokarium to jest to świetna alternatywa. Dodatkowo obiad czy kolacja w restauracji też jest super aspektem. Ważne by być szczęśliwym, że można ten czas spędzić wspólnie.
    Ale jeśli fundusze są skromniejsze to spacer po okolicy, którą znacie, może macie ulubione miejsca, których dawno nie odwiedzaliście. Na sam koniec może piknik nad jeziorem i wspólne świętowanie. Byle pogoda była piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń