poniedziałek, 27 lipca 2015

Ogród-aktualizacja

Namiot JąśkaJa wykorzystam nawet jakąś rurę


Tutaj pomysł zaczerpnięty z zszywka.pl Kwiaty w starych butach





Moja praca-dziś już wszystko wysypane tłuczniem  

  Super sprawa-krzesło brazylijskie z Biedry za 35 zł
Na mojej rabacie już pełno. Muszę wymyśłić coś nowego



Hortensja zdobyczna-ale coś mi się z nimi dzieje i z tymi moimi i zdobycznymi. Mają jakby poparzone liście i schną. Może wiecie co to?



Żółte lilie rozrastają się na całego

O tu widać że coś się dzieje z hortensją




W końcu mamy porządny basen! Po moich zeszłorocznych przygodach z basenami z Biedronki- i ciągłym ich klejeniem i pompowaniem i laniem wody już nie musimy się martwić-chyba! Mam nadzieję, że ten wydatek to na dobrych kilka lat!

4 komentarze:

  1. IS PRAYING TO GOD WORSHIP? BY STEVE FINNELL

    Is praying to God a form of worship? Yes, without a doubt. Is praying to men or women who are dead or alive worship? Yes, without a doubt.

    Who should men worship? Luke 4:7-8 "Therefore, if You will worship before me, all will be Yours." 8 And Jesus answered and said to him, "Get behind Me, Satan! For it is written, 'You shall worship the Lord your God, and Him only you shall serve."(NKJV)

    WHAT IS WORSHIP?

    Worship Defined: 1. (Ecclesiastical terms) to show profound religious devotion and respect to; adore or venerate (God or any person or thing considered divine) 2. to be devoted to and full of admiration for. 3. to have or express feelings of profound adoration......7. (Ecclesiastical) the formal expression of religious adoration; rites, prayers, etc. [REF. The Free Dictionary. http://www.thefreedictionary.com/worship]

    Praying to God is worship and men are to only worship God.

    A Costa Rican woman has told how she recovered from a brain aneurysm after praying to Blessed Pope John Paul ll ---the second miracle attributed to the pontiff, who died in 2005. [REF: catholicherald. co.uk]

    Praying to any man dead or alive is worship and to worship anyone but God is sin.

    Through the selfless "yes" of the Virgin Mary, Jesus Christ, our Savior, was brought into the world. It is appropriate, therefore , that we offer prayers of petition and praise to the Mother of God.

    43 ARTICLES IN: PRAYERS TO THE VIRGIN MARY-PRAYERS TO SAINT MARY, THE MOTHER OF GOD. Ref: http://catholicism.about.com/od/tothevirginmary/

    Praying to anyone is worship and to worship anyone but God is sin.

    WORSHIP IS RESERVED FOR GOD ALONE!

    YOU ARE INVITED TO FOLLOW MY BLOG. http://steve-finnell.blogspot.com

    Posted by Steve Finnell at 3:52 PM No comments:
    Email This
    BlogThis!
    Share to Twitter
    Share to Facebook
    Share to Pinterest
    Links to this post

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa tawułki masz śliczne, bo chyba różową też widziałam? Muszę koniecznie sobie też zorganizować je na swoją działkę. I w ogóle ta u Ciebie ładnie, kolorowo! Na hortensjach zupełnie się nie znam, więc nie pomogę. Może za dużo słońca tam mają- jedyne co mi przychodzi na myśl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta ja nie widzę problemu, żeby zrobić wymianę. Ja Ci napiszę co mam za kwiaty. Zobaczysz co byś z tego chciała i Ci wyślę I Ty mi vice versa. No chyba, że nie chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja i tak Ewa miałam Ci we wrześniu wysłać- bo będę robiła porządek z żurawkami i funkiami. Ale to tak koło 15września, bo czytałam, że wtedy lepiej jest dzielić funkie.
    Basen macie super! Wygląda na solidny, więc oby Jasiek długo korzystał.

    OdpowiedzUsuń