wtorek, 16 października 2012

Jedna wielka MASAKRA!!!!

Hej!
Ledwo wczoraj postanowiłam zacząć pisać bloga, a dziś mam już serdecznie dosyć! Ja +komputer to nie jest dobre połączenie. Mam pomysł na bloga, wiem jak ma wyglądać a co z tego?
Skoro nie wiem jak to wszystko ogarnąć od strony technicznej?
No mówię Wam -M-A-S-A-K-R-A!
Zawsze jak czytałam blogi, to podziwiałam blogerki za to, że mają takie świetne blogi. Raz nawet brałam udział w konkursie, w którym trzeba było napisać co dana osoba ma zmienić w blogu. I ja śmiałam się osądzać! Od dziś już nikogo nie będę osądzać jak prowadzi bloga. Bo widać ja jestem ciemna masa w tej dziedzinie!!!! Aż wstyd! Najgorsze jest, że nie mam nikogo kto by mi pomógł w tej kwestii. Mój mąż mówi, że skoro to takie trudne to może lepiej nie pisać! Ale jak ja mam nie pisać?
Zanudzę się tu na śmierć. Co prawda mam obowiązki, ale raptem zajmują mi one pół dnia. I to też nie mogę się przemęczać ze względu na ciążę.  Więc blog byłby wspaniałą alternatywą na nudę. Skoro i tak czytam Wasze blogi namiętnie, codziennie , to może ktoś będzie chciał czytać mnie?!
No dobra! Dosyć użalania się nad sobą! Wezmę ogarnę ten blog i tu mam do Was jedną prośbę: kto czyta te moje wypociny to proszę dajcie mi znać co zrobić, żeby np. była możliwość pisania przez Was komentów lub jak zmienić nazwę bloga, czy jak wstawić z boku na pasku moje ulubione blogi? Jakby co to piszcie na mojego meila ewaossowska1@wp.pl. Będę bardzo wdzięczna.!
Pozdrawiam.
E.