piątek, 26 października 2012

Dylematy .................

Wiem, że wyda Wam się to głupie, ale ja na prawde mam dylmat. Mieszkamy z mężem u moich rodziców, w sumie to dom jest zapisany na mnie, ale mieszka tutaj moje rodzeństwo jeszcze. my mamy tylko jeden pokój i to z aneksem kuchennym i teraz jeszcze w tym oto pokoju musi się zmieścić łóżeczko. Ja nie wiem czy kupować na allegro. Niby jak się ogląda na zdjęciach to są śliczne te wszystkie łóżeczka, cena jest niższa, ale ja jednak wolałabym dotkąć, pomacać w sklepie. To jeden dylemat. Wiem, że jak pojadę do sklepów bądź hurtowni to "napalę" się na jakieś łóżeczko i pewnie wydam więcej kasy. Więc czy jest w ogóle sens jechać czy od razu kupić najtańsze na allegro?
 Drugi dylemat to taki czy łóżeczko czy kołyska? Wiem, że z kołyski Dzidzia wyrośnie szybko i trzeba będzie coś większego kupić ale zakochałam się po prostu. Sami zobaczcie:
Jeśli ktoś z Was też miał takie dylematy to ja chętnie wysłucham rady.
Miłego wieczoru, nocki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz