czwartek, 3 maja 2018

Shiny Box-kwiecień 2018

Hej kochani!
Dziś post będzie poświęcony temu oto pudełku i jego zawartości: 



Jak wiecie lub pamiętacie albo i nie kiedyś już skusiłam się na takie pudełko. I byłam wtedy zadowolona z jednej rzeczy a mianowicie z peelingu Sylveco, którego kupuję namiętnie do dziś.

TU GO KUPUJĘ

I oglądając ostatnio Youtuba natknęłam się na właśnie to pudełko i postanowiłam sobie zamówić. Ale nie to omawiane, tylko nowe kwietniowe. Bo któż z nas nie lubi dostawać prezentów. A to pudełko tak troszeczkę jak prezent. Bo nie wiemy co jest w środku, czy będziemy się cieszyć czy wręcz przeciwnie.

Po 3 tygodniach oczekiwania przyszło do mnie. I na prawdę otwierałam w pośpiechu, bo byłam ciekawa jakie cuda tam znajdę. 
A tu jedno wielkie rozczarowanie. No nie, oprócz batonika! Hahaha! Wiecie ja uwielbiam słodycze, więc tylko dzięki temu batonikowi nie załamałam się totalnie.


Batonik już zjedzony więc wiecie nie powiem złego słowa o nim.  Za tą niebywałą przyjemność zapłacimy w sklepie 5,99 zł. Ja tam takie batoniki lubię i często w Rossmanie  łapię po nie.

Kolejno maseczka do twarzy na płachcie bambusowej 

z jagodami acai i awokado (Ja myślałam, że to porzeczki.) To niby jest maska, która ma odblokować pory i oczyścić twarz. Za tą przyjemność musimy zapłacić w sklepie około 11 zł. Jak dla mnie -nie przekonują mnie tego typu maski z innych firm, ale nie wiem. Może ta jakoś cudownie nie będzie mi spływać po szyi. Tak kiedyś miałam podobne maski i męką było ich nakładanie i to, że ciągle mi coś zlatywało. Już wolę maski do bezpośredniego nakładania na twarz. Ale dam jej szansę i jak będzie dobra na pewno Wam o tym napiszę. Jak będzie nic warta to pewnie też dam znać. Jeżeli lubicie tego typu maski, bo wiem, że są ludzie, którzy lubią to obczajcie sobie na ich stronce  https://www.my7thheaven.com/pl/  . Tam jest cała kolekcja tych masek. 

Kolejna rzecz to najdroższa rzecz z całego pudełka a mianowicie 
ochronna pomadka do ust  Lip Sun Protection SPF 15. Ta pomadka kosztowała 24 zł. No nie są tańsze pomadki o takim samym filtrze. Ja kupiłam nawet ostatnio za 10 zł, więc jestem na nie.

Dostałam także małą próbkę aksamitnego kompresu do opuchniętych nóg i stóp z Białego Jelenia

 i powiem Wam, że ta próbka mnie zaintrygowała. To mógłby być jakiś pełnowymiarowy produkt. Chętnie bym wypróbowała. Ja mam ten problem opuchniętych nóg  jak jest gorąco na dworze.

Otrzymałam też mały lakier hybrydowy Color It o pojemności 6 g i gdyby nie ten oczojebny kolor


 to byłabym zadowolona. Robię sobie nadal hybrydy. Jednak z tym kolorem chyba się nie odważę, może na jakiś detal, jeden paznokieć ale nie na całe ręce. Jednak wypróbuję choćby na jednym paznokciu i jeśli okaże się dobry, nie będzie odpryskiwał ani nic to jest to jakaś alternatywa dla Semilaca. Dlaczego? Bo mamy małą pojemność za połowę ceny, czyli za 11,99 zł. Więc można kupić więcej kolorów. Ale dam Wam znać na pewno.
W pudełku była też taka woda różana w sprayu o pojemności 50 ml za 7,20 zł. Nie używałam nigy. Więc potestuję. Niektórzy lubią takie mgiełki ja nie do końca jestem przekonana. Ale zobaczymy. Pięknie pachnie różami. 
I ostatnia rzecz
pomadka z Kobo. I to jest taka pomadka ale bardzo nawilżająca. Więc jeśli lubicie balsam do ust nadający kolor to możecie spróbować. Ja chętnie będę ją stosować. No i kolorek jest zachowawczy, bo 202 Natural , to taki nudziak wpadający w lekki róż. Ale jest bardzo delikatny. Więc będę testować.

I to by było na tyle. Jakoś zachwycona nie jestem. Zamiast tej pomadki ochronnej wolałabym tusz, który niektórzy otrzymali. No ale cóż. Trudno się mówi. Przynajmniej batonik był smaczny. Nie wiem czy jeszcze się pokuszę na kolejne pudełko. Jeśli tak będzie na pewno dam Wam znać.

2 komentarze:

  1. Dlaczego miałabyś się nie odważyć? Wszystkiego można spróbować ;)
    Czekam na recenzję tej maski bo jestem ciekawa jak się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły zestaw.;) a lakier mi się podoba, jet odważny ale idzie lato...
    Ja ostatnio wpadłam w wir koreańskiej pielęgnacji. Trzeba dbać o siebie od razu człowiek się lepiej czuje; )

    OdpowiedzUsuń